Анімація. Переміщення по кадрах. Попередній перегляд анімації.
Продовжуємо працювати у програмі SketchUp. Завдання виконуємо або в онлайн редакторі за посиланням SketchUp Онлайн або встановлюємо програму на ПК чи ноутбук наприклад за цим посиланням SketchUp 8Згадаємо, як створюється комп'ютерна анімація в
принципі. Головним тут є поняття ключового кадру. Якби ми створювали мультфільм
по-старому, то обійшлися б без цього, так як для кожного кадру художник малював
би окрему, відмінну від попередньої, картинку.
Тепер же є можливість "малювати" картинки тільки для обраних, тобто ключових, кадрів. Все, що між ними, програма прораховує сама. Наприклад, в першому кадрі наша планета знаходиться в деякій точці. Перемістившись з тимчасової шкалою в 20-й кадр покрутивши зображення інструментом Орбіта ми переміщумо її в іншу точку простору. На цьому все. Програма буде переміщати планету за вказаною нами траєкторії. Нам не треба для кожного кадру з 2-го по 19-й вказувати проміжні положення кулі.
Зверніть
увагу, коли ми починаємо говорити про рух і зміну об'єктів, то в нашому
тривимірному світі з'являється четвертий вимір - час і відповідна йому вісь -
шкала часу.
поступово обертайте зображення і додавайте сцени доки не отримаєте 20 сцен і повний оберт навколо сонця. Перегляньте отриману анімацію. Збережіть файл або запишіть відео обертання планет та надішліть вчителю.
Немає коментарів:
Дописати коментар