Побудова алгоритмів моделей закономірностей
1. Опрацювати с.112-116
2. Виконати вправу 3 с. 114-115 "Квадрат":Завдання. Зміни проєкт Квадрат, у якому виконавець малює квадрат,
так, щоб замість 20 команд використати тільки 9, і при цьому дії виконавця
не змінилися.
1. Завантаж середовище Скретч. Обери проєкт Квадрат і завантаж його в середовище:
так, щоб замість 20 команд використати тільки 9, і при цьому дії виконавця
не змінилися.
1. Завантаж середовище Скретч. Обери проєкт Квадрат і завантаж його в середовище:
Для завантаження файлу натисніть на файл-заготовку Квадрат👇
Файл - заготовка Квадрат
Далі за вказівкою:
7. Надіслати файл вправи вчителю
Відеоінструкція Квадрат
Немає коментарів:
Дописати коментар