5 клас 16.01.23

Побудова алгоритмів моделей закономірностей
1. Опрацювати с.112-116
2. Виконати вправу 3 с. 114-115 "Квадрат":
Завдання. Зміни проєкт Квадрат, у якому виконавець малює квадрат,
так, щоб замість 20 команд використати тільки 9, і при цьому дії виконавця
не змінилися.
1. Завантаж середовище Скретч. Обери проєкт Квадрат і завантаж його в середовище:

Для завантаження файлу натисніть на файл-заготовку Квадрат👇
                                                               Файл - заготовка Квадрат
Далі за вказівкою:

2.
Запусти проєкт на виконання, спостерігай, які події відбуваються на сцені.













7. Надіслати файл вправи вчителю

Відеоінструкція Квадрат

Немає коментарів:

Дописати коментар