Команди розгалуження
1. Опрацювати презентацію
2. Виконати вправу за посиланням Розгалудення
3. Виконати вправу 1 с.194-196 "Вікторина"
6. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відтворюються події, описані в умові задачі. За потреби внеси правки.
7. Збережи проєкт з іменем Вікторина у своїй структурі папок.
Завдання. Створи вікторину, у якій беруть участь троє учасників. На запитання ведучого чи ведучої кожен з них дає свою відповідь. Користувач натискає на учасника, з яким погоджується.
1. Відкрий середовище Скретч. З бібліотеки спрайтів обери зображення для трьох учасників вікторини, задай їм властивості Розмір 60 та ведучого
2. Зміни вигляд сцени.
3. Склади програму для ведучого. Використай команди
4. Склади програми для учасників так, щоб тільки один дав правильну відповідь.
1. Відкрий середовище Скретч. З бібліотеки спрайтів обери зображення для трьох учасників вікторини, задай їм властивості Розмір 60 та ведучого
2. Зміни вигляд сцени.
3. Склади програму для ведучого. Використай команди
4. Склади програми для учасників так, щоб тільки один дав правильну відповідь.
5. Додай до продубльованого образу сцени появу кубка — намалюй його.
Кубок має з’являтись, коли натиснуто на спрайт, який правильно відповідає на запропоноване запитання. Передбач, що для того самого спрайта можна скласти декілька алгоритмів, що описують різні події
Кубок має з’являтись, коли натиснуто на спрайт, який правильно відповідає на запропоноване запитання. Передбач, що для того самого спрайта можна скласти декілька алгоритмів, що описують різні події
6. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відтворюються події, описані в умові задачі. За потреби внеси правки.
7. Збережи проєкт з іменем Вікторина у своїй структурі папок.
Немає коментарів:
Дописати коментар